A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a Cégünk által forgalmazott termékekre az alábbiakban megszabott feltételek mellett 24-60 hónap garanciát biztosítunk. A garancia idő minden esetben a beszerelt termék gyártója által meghatározott időtartam, ami a garancia jegyen pontosan fel van tüntetve.
Garancia jegy
A garancia jegyen történő, bármilyen utólagos módosítás, valótlan bejegyzés amit nem Cégünk jegyzett, a garanciális jegy érvénytelenségét vonja maga után.
Garanciális felelősséget kizáró feltételek
Javítás
A javítási idő, a javítási igény bejelentése utáni legrövidebb idő, de legfeljebb 15 munkanap. A javítási idő alatt csereterméket biztosítani nem tudunk. Amennyiben a termék javítása nem megoldható, abban az esetben a garnciális időn belül, új terméket rendelünk és biztosítunk az Ügyfelek számára.
Amennyiben javítás során kiderül, hogy illetékteklenül próbáltak a terméken javítást elvégezni, úgy Cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel a további elvégzendő helyreállítás idejére.
Javításhoz, minden esetben telefonos egyeztetés szükséges. A javítás a Magen-Car Kft. weboldalán feltüntetett egyik műhelyben történik.
Termék leírások
A Magen-Car Kft weboldalán feltüntetett termék leírások és felhasználói útmutatók tájékoztató jellegűek a gyártó által kibocsájtott leírásokon alapulnak, de eltérések előfordulhatnak, amelyekért felelősséget, nem vállalunk!
Panasz bejelentése
Szóbeli panasz
Telefonon történő bejelentés:
Magyarországról: 06 20 224 3762 vagy 06 30 346 0444
Külföldről: 00 36 20 224 3762 vagy 00 36 30 346 0444
Munkanapokon 8.00 és 18.00 között
Szomabton: 8.00 és 13.00 között
Írásos panasz
E-mailban: magencar@gmail.com
Panasz kivizsgálása
A panasz kivizsgálása teljesen díjmente. A panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembe vételével történik.
Szóbeli panasz
A szóbeli panaszt – ideértve a telefonon tett panaszt – a legrövidebb határidővel orvosolni kell.
Telefonon történő panaszkezelés esetén biztosítani kell az észszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést.
A Magen-Car Kft. és az ügyfél között történt telefonos kommunikációról a hangfelvétel nem kerül rögzítésre.
Írásbeli panasz
Az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontot a Magen- Car Kft. a panasz bejelentését követő 15 napon belül küldi meg az Ügyfél részére.
Amennyiben a panaszostól pótlólagosan adatokat kell bekérni, úgy haladéktalanul fel kell venni az Ügyféllel a kapcsolatot és be kell azokat szerezni.
A panaszkezelés menetéről, az alábbi telefonszámon teljes felvilágosítást adunk.
Tel: 06 20 224 3762
Adatkezelés, panasz esetén
A Magen-Car Kft. a panaszkezelés során a következő adatokat kérheti az Ügyféltől:
A panaszt benyújtó adatait az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban Info tv.) rendelkezéseinek megfelelően kell kezelni.
© Magen-Car Kft. 2009-2024. Kapcsolat Jogi nyilatkozat, garanciális feltételek Google+ Ho