A konkurenciáról...

Nagyon sokan arra számítanának, hogy most egy kemény konkurencia összehasonlító "táblázat" következik, mely tiszteletet nem ismerő tollból fakad. Ki kell hogy ábrándítsak mindenkit. Nem!

 

Egyszerűen csak megpróbálok segíteni és utat mutatni mindenkinek, hogy miként is válasszanak megfelelő beszerelő műhelyt, ami lássuk be manapság egy laikus számára szinte lehetetlen küldetés. A legtöbben megpróbálnak ismerősökön vagy rokonokon keresztül szervizeket találni, ami nem a legcélravezetőbb stratégia. Hisz lehet, hogy az ismerős vagy rokon is pont ugyan olyan laikus. Vagy az is meglehet, hogy az ismerős vagy rokon protekciója nem is annyira pozitív a szerelő felé és az lássuk be, hogy akár még a rossz oldal felé is ránthatja a mérleget. Ezalatt azt értem, hogy az ismerős vagy rokon előtte nem volt túl jó Ügyfele az adott (javasolt) szerelőnek. Ez pedig csak azt eredményzi a szerelő szemében, hogy a macerás Ügyfél hozza magával a macerásabb rokonát vagy ismerősét. Neki,meg talán kijárna egy kis kedvezmény is mivel már második Ügyfél. Azon pedig minden szerelő szeret hamar túlesni. Szóval ne kövessék el azt a hibát, hogy egy rokon által javasolt szervizbe csukott szemmel berohannak anélkül, hogy más forumokból is tájékozódtak volna a szerviz felől. Az internet ebben nagy segítséget nyújthat. A váltózár szevizek köre meglehetősen kicsi. Nem egy autószerelő műhelyről van szó, amiből Dunát lehet rekeszteni. Meglehetősen hamar lehet találni véleményeket, hasznos információkat szinte mindegyik váltózáras műhelyről. Azért is célravezetőbb, mert az Ügyfél nem egy embertől kap információt a műhelyről, hanem egymástól teljesen független személyektől, akik valóban meg voltak elégedve a munkával, vagy rosszabb esetben negatív élményük volt. Nagy valószínűséggel találnak olyan műhelyt, ami még a lakóhelyükhöz is közel esik, ha jobban körbenéznek. Érdemes olyan szervizet választani, ahol a szerelő végzettsége azonos a mostani tevékenységével. Gondolok itt arra, hogy ne egy, például szobafestő végzettségű személy szerelje az autómba a váltózárat.

Fontos tényező lehet az is, hogy mennyire rugalmas a cég. Ne legyen rábeszélő vagy erőszakos a telefon másikoldalán lévő személy. Értem itt azt, hogy telefofnon megkeresve segítőkész legyen és nem pedig fordítva. Szóval, hogy még ne az Ügyfélnek kelljen megköszönnie azt, hogy váltózárat vagy bármi mást szereltethet be az autójába. Érezni lehessen a telefonbeszélgetés során, hogy hozzáértővel beszélgetünk, nem pedig egy megbízott telefonos kezelővel. Fontos, hogy pontos időpontot tudjanak biztosítani, ne pedig ott kelljen hagyni az autót egy egész napra. Esetleg helyszíni kiszállással is tudjon működni a dolog. Ez egy nagyon szimpatikus szolgáltatás manapság, amikor az emberek többsége reggeltől estig dolgozik.

Én úgy gondolom, hogy ezekkel az információkkal már egy jó kiindulópontot tudtam adni mindenkinek.

Magen-Car Kft.

Szentmihályi Zsolt

Ügyvezető